Aksamitna owsianka bananowo-orzechowa

617

Kochani dziś przepis na wspaniałą owsiankę dedykowaną najmłodszym. Choć przyznam szczerze, że wyszła tak pyszna, że sama jej troszkę zjadłam… Dzieci będą zachwycone smakiem tej owsianki. Jest słodka, orzechowa i bardzo delikatna. Moja Zosia zjadła całą porcję więc szczerze polecamy przepis dalej! 🙂 Oto aksamitna owsianka bananowo-orzechowa.

Aksamitna owsianka bananowo-orzechowa – składniki (1 porcja):

  • płatki owsiane górskie, 4 łyżki,
  • łyżeczka nasion chia,
  • łyżka dowolnego masła orzechowego 100% (u nas migdałowe),
  • 3/4 szklanki mleka 2%,
  • pół dojrzałego banana.

Sposób przygotowania

Najpierw w garnuszku rozgniatamy banana widelcem.
Następnie dodajemy także płatki owsiane, nasiona chia i masło orzechowe.
Całość zalewamy mlekiem i mieszamy.
Owsiankę gotujemy na średnim ogniu do czasu aż płatki będą miękkie.

Smacznego! 🙂

OWSIANKA TO:
około 422kcal
Białko: 16,3g
Węglowodany: 55,5g
Tłuszcz: 17,7g
Błonnik pokarmowy: 7,6g
Ładunek glikemiczny: 21,1

A czy Wasze dzieci chętnie jedzą owsianki? Przyznam, że to ulubione śniadanie mojej dwulatki. Osobiście bardzo się z tego cieszę, bo przygotowanie takiego śniadania jest bardzo szybkie i proste. Mogę podawać owsiankę z różnymi dodatkami i dzięki temu jeszcze bardziej urozmaicać dietę dziecka. Ostatnio stworzyłyśmy nawet idealną kompozycję składników wspierających odporność i tak powstała owsianka wzmacniająca odporność dziecka. Również bardzo serdecznie ją polecamy! 🙂

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie 🙂 Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij