Omlet w stylu greckim

695

Dziś mam coś ekstra dla wielbicieli omletów. Sama za nimi przepadam, bo są pyszne i sycące. Idealnie sprawdzają się jako zdrowe i pożywne śniadanko. Oczywiście można je przygotować na wiele różnych sposobów w zależności od dodatków. Zapraszam Was po przepis na omlet w stylu greckim 🙂

omlet w stylu greckim

Omlet w stylu greckim – składniki (2 porcje):

  • 4 jajka od szczęśliwej kurki,
  • pół czerwonej cebuli,
  • 1 pomidor,
  • około 30g rozkruszonej fety,
  • 1 łyżka oliwy z oliwek i masła klarowanego,
  • suszona bazylia, sól, pieprz.

Sposób przygotowania

Najpierw cebulkę i pomidora siekam na mniejsze kawałki.

Następnie na patelni rozgrzewam masło i oliwę z oliwek i podsmażam warzywa aż pomidor nieco odparuje.

Później dodaję także fetę i jeszcze chwilkę podsmażam.

W tym czasie rozbełtuję w miseczce jajka z przyprawami.

Następnie zalewam jajeczną masą zawartość patelni i przykrywam pokrywką.

Omlet smażę na średnim ogniu pod przykryciem do czasu, aż zetnie się z wierzchu (około 5 minut).

Podaję z zieleninką, dziś padło na rukolę.

Smacznego! 🙂

Nie wiem jak Wy, ale ja po takim śniadaniu przez długi czas nie czuję głodu. Omlet to typowa propozycja śniadania białkowo-tłuszczowego. A Wy wolicie zjeść od rana węglowodany, czy białko i tłuszcze? Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat rodzaju śniadań, zajrzyjcie tutaj.

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie ? Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij