Omlet jagodowy

2.1K

Uwielbiam omlety 🙂 W mojej rodzinie sprawdzają się one doskonale w ramach śniadania. Oczywiście najbardziej lubimy te w wersji na słodko, chociaż wytrawne również zdarza nam się przygotować. Dzisiaj dość nietypowa propozycja na omlet jagodowy. Zachęca swym pięknym kolorem i smakiem. Polecam dla małych i dużych, jako coś innego niż zwykle 🙂 Przepis jest bardzo łatwy.

omlet jagodowy

Omlet jagodowy – składniki:

  • 2 jajka od szczęśliwej kurki,
  • 1/2 małego banana,
  • mała garść jagód (świeżych w sezonie, a poza mogą być mrożone),
  • 4 łyżki otrębów owsianych,
  • 1/2 łyżeczki oleju kokosowego.

Sposób przygotowania

  1. Najpierw wszystkie składniki (oprócz oleju) zblenduj na gładką masę.
  2. Następnie wylej ciasto na rozgrzaną z masłem patelnię i smaż omlet na małym ogniu pod przykryciem przez około 3-5 minut.
  3. Podawaj z ulubionymi dodatkami, polecam jogurt naturalny i płatki migdałowe.

Omlet ma przepiękny fioletowy kolor i dzieci chętnie po niego sięgają chociażby z ciekawości 🙂 Polecam szczególnie Mamom niejadków 🙂

Omlet bez dodatków to:
około 313 kcal
Białko: 18,4g
Węglowodany: 37,4g
Tłuszcz: 14,4g
Błonnik pokarmowy: 7,4g
Ładunek glikemiczny: 13,7 (IG = 45,6)

Mam dla Was także inne propozycje śniadaniowe – zachęcam do skorzystania z przepisów:

Pochwalcie się w komentarzu, jakie są Wasze ulubione śniadanka. Po co najchętniej sięgają Wasze dzieci?

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie 🙂 Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności 🙂

Zapisz się do newslettera i odbierz

DARMOWY EBOOK

"Kalorie się liczą, ale Ty nie musisz ich liczyć..."

Nie wysyłam spamu!

Więcej informacji znajdziesz w mojej polityce prywatności.

Join the Conversation

  1. Pycha 😋

    1. Natalia Autor says:

      Cieszę się! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij