Awokado z miodem i orzechami włoskimi

920

Tym razem nietypowy przepis na słodki posiłek. Jest on obfitujący w zdrowe tłuszcze i w sam raz nadaje się dla osób stosujących dietę ketogeniczną, czyli taką o obniżonej podaży węglowodanów. Oto pyszny i bardzo sycący deser, którego przygotowanie zajmie nam dwie minuty. Awokado z miodem i orzechami włoskimi to nietypowa propozycja na słodko, która jest niesamowicie sycąca i odżywiająca nasz organizm. Serdecznie zapraszam do przepisu, jeśli chcecie wypróbować coś zaskakującego 🙂

awokado z miodem i orzechami włoskimi
Awokado z miodem i orzechami włoskimi

Awokado z miodem i orzechami włoskimi – składniki:

  • 1 dojrzałe awokado,
  • łyżka orzechów włoskich,
  • 1 łyżeczka miodu.

Sposób przygotowania

  1. Najpierw awokado obieramy i kroimy w kostkę. Pozbywamy się pestki.
  2. Następnie polewamy miodem.
  3. Na koniec dekorujemy posiekanymi orzechami włoskimi.
  4. To wszystko! Tak jak pisałam, przygotowanie tego posiłku powinno Wam zająć nie więcej niż 2 minuty 🙂

TAKI DESER TO:
około 320kcal
Białko: 4,4g
Węglowodany: 20,0g
Tłuszcz: 27,6g
Błonnik pokarmowy: 10,1g
Ładunek glikemiczny: 4,3

Jeśli tak jak ja uwielbisz awokado, to zachęcam Cię do wypróbowania innych moich przepisów:

Mam nadzieję, że chętnie wykorzystujecie awokado w swojej kuchni pomimo tego, że jest dość kaloryczne. Ja staram się kilka razy w tygodniu używać go do przygotowania swoich posiłków, bo wiem, że jest bardzo zdrowe. O tym, co dokładnie zawiera w sobie awokado i jakie korzyści zdrowotne wnosi do naszego organizmu przeczytasz tutaj.

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie 🙂 Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności 🙂

Join the Conversation

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij