Zdrowa micha. Proste danie z kaszą jaglaną i warzywami.

1.5K

Czasami wystarczy tzw. czyszczenie lodówki, żeby stworzyć smaczny i zdrowy posiłek 🙂 Tak właśnie powstała zdrowa micha – pyszne danie na bazie kaszy jaglanej, która nie bez powodu nazywana królową wszystkich kasz.

zdrowa micha

Zdrowa micha – składniki:

  • 50g kaszy jaglanej (masa suchej kaszy),
  • 4 suszone pomidory w zalewie z oleju,
  • garść roszponki,
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek.

Sposób przygotowania

Najpierw ugotuj kaszę według przepisu z opakowania. Możesz także wykorzystać już ugotowaną wcześniej kaszę 🙂 Następnie dodaj pozostałe składniki, wymieszaj i gotowe.

Danie to:
około 408 kcal
Białko: 10,0g
Węglowodany: 55,9g
Tłuszcz: 18,4g
Błonnik pokarmowy: 8,8g
Ładunek glikemiczny: 27,1

Jestem pewna, że w swojej lodówce pewnie też znajdziesz coś smacznego. Nie bój się eksperymentować, a efekty często potrafią mile i smacznie zaskoczyć! 🙂

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie 🙂 Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności 🙂

Zapisz się do newslettera i odbierz

DARMOWY EBOOK

"Kalorie się liczą, ale Ty nie musisz ich liczyć..."

Nie wysyłam spamu!

Więcej informacji znajdziesz w mojej polityce prywatności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij