Owsianka na zimno

1.2K

Owsianka na zimno, czyli inaczej jogurtowa owsianka, to idealny pomysł na śniadanie dla osób zabieganych. Wystarczy przygotować ją wieczorem, schłodzić przez noc w lodówce, a rano tylko dodać ulubione owoce i orzechy. Najlepiej smakuje latem z sezonowymi owocami.

owsianka na zimno

Owsianka na zimno – składniki:

  • 5 łyżek płatków owsianych górskich,
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego,
  • ulubione dodatki (u mnie mango i wiórki kokosowe).

Owsianka na zimno – sposób przygotowania

Taką owsiankę najlepiej przygotować wieczorem, aby rano móc ją szybko zjeść.

Wystarczy wsypać płatki owsiane do miseczki i dodać do nich jogurt naturalny.

Na koniec wszystko dokładnie wymieszać i wstawić do lodówki.

Rano mamy gotową owsiankę na zimno. Wystarczy dodać do niej ulubione dodatki, np. sezonowe owoce i orzechy i mamy śniadanie gotowe! 🙂

A Wy lubicie owsianki? Przyznam szczerze, że to jedne z moich ulubionych śniadań. Tym bardziej, że można przygotować je na tak wiele różnych sposobów. Każdy dodatek sprawia, że owsianka smakuje za każdym razem inaczej.

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie ? Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij