Owsianka na zimno. Jak ją przygotować?

4K

Owsianka na zimno, czyli inaczej jogurtowa owsianka, to idealny pomysł na śniadanie dla osób zabieganych. Wystarczy przygotować ją wieczorem, schłodzić przez noc w lodówce, a rano tylko dodać ulubione owoce i orzechy. Najlepiej smakuje latem z sezonowymi owocami.

owsianka na zimno

Owsianka na zimno (baza) – składniki:

  • 4 łyżki płatków owsianych górskich,
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego.

A dodatkowo…

  • ulubione dodatki (u mnie kawałek mango i wiórki kokosowe).

Sposób przygotowania

Taką owsiankę najlepiej przygotować wieczorem, aby rano móc ją szybko zjeść.
Najpierw należy wsypać płatki owsiane do miseczki i dodać do nich jogurt naturalny.
Na koniec wszystko dokładnie wymieszać i wstawić do lodówki.
Rano mamy gotową owsiankę na zimno. Wystarczy dodać do niej ulubione dodatki, np. sezonowe owoce i orzechy i mamy śniadanie gotowe! 🙂

Owsianka na zimno (baza) to:
około 183 kcal
Białko: 6,8g
Węglowodany: 30,5g
Tłuszcz: 4,8g
Błonnik pokarmowy: 2,7g
Ładunek glikemiczny: 10,7 (IG = 38,6)

A Wy lubicie owsianki? Przyznam szczerze, że to jedne z moich ulubionych śniadań. Tym bardziej, że można przygotować je na tak wiele różnych sposobów. Każdy dodatek sprawia, że owsianka smakuje za każdym razem inaczej.

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie 🙂 Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności 🙂

Zapisz się do newslettera i odbierz

DARMOWY EBOOK

"Kalorie się liczą, ale Ty nie musisz ich liczyć..."

Nie wysyłam spamu!

Więcej informacji znajdziesz w mojej polityce prywatności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij