Faszerowana papryka pieczona

290

Kolejny pomysł na wykorzystanie sporej ilości warzyw – bo to jest klucz do zdrowia i pięknej, szczupłej sylwetki! 🙂 Faszerowana papryka pieczona, idealna na kolację!

faszerowana papryka pieczona

Faszerowana papryka pieczona – składniki (2 porcje):

  • 2 czerwone papryki,
  • 1 pomidor malinowy,
  • 4 łyżki kukurydzy konserwowej,
  • 1 mała czerwona cebulka,
  • 50g sera feta,
  • 4 plasterki dobrej jakości wędliny, np. polędwicy sopockiej,
  • odrobina natki pietruszki,
  • zioła prowansalskie.

Sposób przygotowania

Najpierw umyj, osusz i przekrój papryki.

Następnie połówki oczyszczonych papryk nafaszeruj mieszanką pokrojonego pomidora, cebuli, kukurydzy, sera feta, wędliny.

Na koniec dopraw do smaku.

Piecz w naczyniu wypełnionym wodą do miękkości, około 30 minut.

Smacznego! 🙂

Uwielbiam przepisy tego rodzaju. Uwielbiam, gdy danie robi się samo w piekarniku. Jak widzicie zdrowa dieta wcale nie jest wymagająca. Tak naprawdę wystarczy tylko chcieć zmienić swoje nawyki żywieniowe na lepsze. Mam nadzieję, że na Waszych talerzach często pojawiają się warzywa. Pamiętajcie, że według wytycznych to one powinny być podstawą zdrowej diety. Jedzmy przynajmniej 5 porcji warzyw dziennie, najlepiej uwzględniajmy je w każdym posiłku! Skupcie się przede wszystkim na warzywach sezonowych, bo to one zawierają najwięcej witamin i są najbardziej wartościowe!

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie ? Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zamknij
natka-pietruszki.pl © Copyright 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamknij