Generic selectors
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tutułach
Szukaj w treści
Szukaj we wpisach
Szukaj w stronach

Bananowa ryżowianka

bananowa ryżowianka

Tym razem śniadanko z serii „gotuję, nie marnuję”. Jestem przeciwniczką wyrzucania jedzenia, dlatego zawsze staram się wykorzystywać składniki na różne sposoby. Pozostało mi trochę ryżu z ostatniego obiadu, zatem postanowiłam wykorzystać go jako pyszne śniadanko. Przygotowanie zajęło mi kilka minut, a smakiem byli zachwyceni wszyscy domownicy, łącznie z dwuletnią Zosią. Oto bananowa ryżowianka, którą na pewno ze smakiem zjedzą także najmłodsi 🙂

Bananowa ryżowianka

Bananowa ryżowianka – składniki (3 porcje):

  • niecały woreczek ugotowanego ryżu typu basmati,
  • około 1 szklanka mleka 1,5% albo roślinnego,
  • szczypta cynamonu cejlońskiego,
  • 1 duży dojrzały banan.

Sposób przygotowania

  1. Najpierw wsypuję do garnuszka ryż.
  2. Następnie dodaję cynamon i rozgniecionego widelcem banana.
  3. Całość zalewam mlekiem i gotuję na małym ogniu przez kilka minut.
  4. Na koniec można dodać do ryżowianki np. orzechy albo świeże owoce.

Smacznego! 🙂

Sami widzicie, że przygotowanie takiego śniadanka zajmuje niewiele czasu, a przynajmniej wykorzystujemy w 100% zakupioną żywność. Nie marnujmy, tylko starajmy się być kreatywni w kuchni 🙂 Myślę, że przeglądając przepisy z mojego bloga natraficie na ciekawe inspiracje żywieniowe, które nie tylko okażą się pyszne, ale przede wszystkim odżywcze dla naszego organizmu 🙂

Spróbuj także:

Jeśli chcesz być na bieżąco ze zdrową i smaczną dietą, śledź mnie na Facebooku i Instagramie 🙂 Tam częściej pojawiają się zdrowe pyszności 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *