Owsianka z CZEKO-jabłkiem


Owsianki są ekstra! Można z nimi eksperymentować na wiele różnych sposobów i w zależności od dodatków każda z nich będzie smakować inaczej 🙂 Kolejne zalety? Kop energetyczny na początek dnia, bogactwo witamin z grupy B oraz źródło błonnika! 🙂

Moja dzisiejsza owsiankowa propozycja jest GENIALNA (serio!). Połączenie płatków owsianych, jabłka i kakao. Chyba u wszystkich znajdą się te produkty, zatem do dzieła! Jestem pewna, że Wam zasmakuje! 🙂

 

Składniki:

  • 5 łyżek płatków owsianych (u mnie błyskawiczne ale mogą być też górskie),
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego (można pominąć, jednak jeśli chcesz podnieść wartość odżywczą swojej owsianki, to polecam),
  • szczypta cynamonu,
  • 1/2 jabłka,
  • 1 łyżeczka prawdziwego kakao,
  • 1/2 łyżeczki syropu daktylowego,
  • 1 łyżka płatków migdałowych.

Sposób przygotowania

W miseczce wymieszaj płatki owsiane, siemię lniane oraz cynamon i zalej wrzątkiem. Odczekaj chwilkę aż całość napęcznieje. Odstaw.
Jeśli używasz płatków owsianych górskich, to po prostu przygotuj w małym garnuszku owsiankę na wodzie i w tym celu gotuj całość przez kilka minut.

Jabłko pokrój w kosteczkę i wrzuć do garnuszka. Dodaj kakao, syrop daktylowy i odrobinę (około 1 łyżkę) wody. Całość dokładnie wymieszaj i pozostaw na małym ogniu aby jabłko było ciepłe.

W tym czasie na rozgrzanej, suchej patelni podsmaż płatki migdałów aż się ładnie zarumienią.

Na owsiankę połóż czeko-jabłko i całość posyp płatkami migdałów. Smacznego! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *